I think everything will be okey

2012-03-12 - 22:29:38
Min uppdatering har inte varit den bästa de senaste dagarna. Så det kan gå ibland... Helgen gick allt för fort, nästan så fort att jag redan glömt av den. I lördags spelade jag match och fick även agera lite dommar. Riktigt kul och ett stort plus är de lättförtjänta pengarna! Jag tackar då inte nej till lite tillskott i böschen min.
Denna dag har varit riktigt mysig. Efter skolan mös jag lite med mamma och spenatsoppa i solen och hade det allmänt jättebra. Spenatsoppa??? Ja ni hörde rätt. Riktigt god var den också! Sedan tog jag mig ut på en runda med mina nya hörlurar och grymma joggingskor. Riktigt härligt. Nu väntar min sä-ä-ä-ä-ng. Sleep tight amigos



En bild (två bilder..) på mig från i Grekland i sommras. Jag var väldigt arg efter en promenad upp för typ 1000 trappsteg, haha.. Fint minne

Kommentarer
Postat av: Ebba

Mikaela man ser typ att jorden är rund på den bilden...

2012-03-13 - 15:49:51
URL: http://ebbadahlqvist.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0