Drive by

2012-03-05 - 20:01:53

Började precis kämpa för att få den perkta Beach Bodyn. Smaskade i mig lite nutella, det satt fint. Jag struntar verkligen i denna hysteri kring vad man skall äta, hur mycket man skall träna, hur man skall bli snygga till sommaren och bla bla bla. Lev livet lite mer för sjutton! Dock tycker jag att det låter väldigt rimligt att inte käka på Burger Kung varje dag, men man måste faktiskt unna sig lite gott ibland. Tränar man några gånger i veckan är det ingen fara! Att röra på sig och äta någurlunda bra mat är viktigt, men det skall inte bli så viktigt att det gör en stressad och ledsen.

Nu skall jag dansa vidare till min extremt perfekta stereo med extremt bra musik till extremt hög volym. SEE U

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0