Absolut nödvändigt

2012-01-10 - 22:31:23
Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan, sedan var jag med Moa och senare tränade jag. I skolan hade vi matte, svenska, hemkunslap och idrott. Jättetråkigt! 
Närå, nu skojar jag bara, så tråkig kommer min blogg inte bli! Här skall man inte få läsa om vad för ointressanta saker jag gör i skolan och vad jag haft för mig på dagarna. Ni skall endast få höra rafflande nyheter, smaskiga hemlisar och bara massa roliga saker! Tänkte börja med en rolig sak nu på direkten. ...Jag.... Nä... Hm... Vad.... Eller.... Just det... Det hände ju inget roligt i mitt liv just nu. Godnatt kompisar!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0