Kids on a vacation

2012-02-19 - 20:27:42
Resan strtade klockan 04:00 då vi steg upp och inte långt senare satt i bilen. Vid tio tiden stannade vi till i Mora för att äta lite macka och där träffade jag även Viktor i sisodär fem minuter, man får passa på när man ändå har vägarna förbi... Efter det såg vi på en film och ja, herregud var vi lipade. Högt, snorigt och hickande. 

Resterande tid av veckan bestod av konstiga ideér och en väldig massa skratt. Lärde mig som sagt att åka snowboard också. Det var riktigt kul! Gjorde några rejäla vurpor, men jag överlevde- TUR. Lyckades under dessa dagar endast köra på tre personer. Jag hade lite problem med att stänna när jag hade låg fart.....

Annars har vi mest tagit det lugnt, sett på film och bastat. Helt min smak.

Jag vet inte riktigt hur många av bilderna som faktiskt är "bloggbara", men jag lägger ut några...



Uppdatering: Klicka här och se lite bättre bilder på Ebbas blogg.



Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0