Fettisdagen

2012-02-21 - 21:38:38


Förstår ni inte att ni är gjorda för varandra? Snälla gift er nu, nu, nu! 

Den såkallade Fettisdagen ägde ju rum idag, alltså fettis-dagen och inte Fet-tisdagen... Den tillbringade jag såklart med mig själv en massa semlor. Smaskeeeeeeens. Annars har denna intressanta dag har bestått av skola, Gossip Girl och träning. HALLÅ träningsverk!
Nu skall jag lägga mig och se ett avsnitt till av Gossip Girl, tänkte lägga mig tidigt idag så jag kan gå upp och plugga i morgon bitti. Det är ett väldigt bra tips jag kan dela med mig av, gå upp och plugga på morgonen- man är mycket fräschare i skallen då! Natti natti mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG HÅLLER MED DIG! BLAIR <3 CHUCK!! DET ÄR VERKLIGEN GJORDA FÖR VARANDRA!!!

2012-02-21 - 22:30:16

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0