Did you say saturday?

2012-02-25 - 21:12:51



Idag har det varit dåligt med bloggning, OH YEY. Det beror på alla exremt viktiga saker jag har haft för mig idag, som att: knappa in mål på en match, träna på gymmet, befinna mig på kalas, äta maränsviss, se på Musse Pigg och promenera. Det har varit en mycket lärdomsfull och rolig dag. Idag är det lördag vilket betyder Mello (Mellodifestivalen för er som inte är så insatta...). Själv vet jag inte om jag vågar se eller inte, jag är så rädd för att se något katastroflat dåligt och kanske drabbas av något akut fall av koma eller något liknande. Klarar inte av att se människor skämma ut sig.... Good bye potato paj

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0