Shiiiit day

2012-04-16 - 18:06:37
Snacka om att jag snart går BANANAS på vårt förbannade bredband här hemma. Det tar en miiiiljooooon år att ens öppna en sida. Klarar. Inte. Mer. Och så har jag gått och blivit sjuk i halsen också. Och i huvudet. Och sedan fick jag reda på att min svenska nationella uppsats var nästan underkänd idag. DENNA DAG SUGER. Jag tappade bort min nyckel i förmiddags också! Fast den återfann jag som tur var. De ända positiva med denna dag var att jag fick träffa mina goa kompisar i skolan igen och att jag fick mvg på mitt so prov. Annars vill jag ha påsklov igen.

image description

På lite dåligt humör bara.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0