Förr i tiden var jag en sjöjugfru

2011-09-04 - 21:40:07
.
Är. Helt. Slut. Körd. Spelade idag två matcher mot Torslandas A-flickor(95-96:or) & B-Flickor (97:or). Två matcher i en hall på 800 graders värme, men vem gillar inte lite värme liksom?! ALLT FÖR HANDBOLLEN!! Först var det inte meningen att vi skulle möta B-flickorna, men dom ville visst också möta oss, så vi ställde upp på en halv match till. Hihi... 
Väl hemma åt jag några portioner mat och sedan cklade jag hem till Moa för att kolla på lite film. Vi såg den sämsta filmen jag någonsin sätt men kvällen blev ändå ganska lyckad. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken film såg ni? :D

2011-09-05 - 12:19:02
URL: http://onetwoeleven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och juste, grymt bra spelat idag Pettsson!

Tyckte du gjorde en grym match! :D

2011-09-05 - 12:19:50

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0