U smile, I smile

2011-11-14 - 18:14:37

Hej!
Åh herregud tänker ni, vad är det för främling som ropar hej. Men det är bara jag som är tillbaka igen! Skönt va? Äntligten har ni fått något vettigt att läsa, det skrivs ju så mycket skit på internet nu förtiden.

Nåväl. Jag har inte varit så sugen på att blogga den senaste tiden, det har funnits roligare saker att göra. Som att plugga och sova.

För det handlar ju om det, vad man prioriterar. Kompisar? Skolan? Sport? Gymnasieval?! Det finns mycket att välja bland just nu, lite för mycket, precis som det finns för mycket olika lijner att välja på till gymasiet. Börjar känna mig lite stessad. Jag VET verkligen inte vad jag skall gå?! Samhäll? Teknik? Som ni ser finns det många frågetecken...

Kommentarer
Postat av: ellen

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-16 - 20:56:02

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0