▲ ▲ ▲

2011-11-20 - 15:36:54


Jag har haft en ganska fet helg måste jag säga... Har varit på strålande humör nästan hela tiden, förutom när jag åt ogod mat, såg en kass film, spräckte mina favrit jeans eller ramlade ur sängen. Grym helg alltså.

Nåväl. Nu kan ni få höra lite om hur helgen faktiskt har sett ut.
Fredag, det var där mitt lyckorus började. Var som sagt först nere på vårat lilla torg och shoooppade lite. Åkte hem, åt mat, tränade, kom hem och sov.

På lördagmorgon åkt jag och Pappa till Uddevalla för att gå på öppet hus på två gymnasier. Och nu känns det bra i lillhjärtat mitt. Jag vill gå på Östrabo och jag vill läsa Teknik och Handboll. *en sten har lämnat mina axlar*. Efter det åkte vi till El Bollo Del Hallo för att kolla på f-99 som spelade New Body Cup, där jag satt i sektritariatet fem matcher och knappade in mål. Fick dock bara 30kr matchen, men pengar som pengar! 
På kvällen kollade jag på Braking Dawn och jag måste säga att den inte höll upp till mina förväntningar riktigt. Den var lite för seg. 

Och idag har jag hunnit träna och vara med Annie. Nu skall jag bara plugga lite och sedan kan jag gör precis vad jag vill, wiho!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Geordius!

2011-11-20 - 20:49:55

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0