Jag sover fortfarande

2011-11-18 - 23:40:33


Oh Laura- The mess you left behind

Herregud vilken nostalgi att lyssna på låtarna som Oh Laura har gjort. När jag var runt 10 fick jag deras skiva av min pappas arbetskamrat och jag lyssnade verkligen hur mycket som helst på den. Det var Oh Laura och James Blunt som gällde för mig på den tiden...
Idag har jag verkligen haft en glad dag. Den var toppen. Fick bränt 500 spänn på två blusar också, men vad gör det när man är på bra hömör! 

Imorgon skall jag med pappa på öppethus i Uddevalla. Hoppas att det ger mig lite klarteckan, det kan jag behöva. Nu skall jag sova, vi hörs imon eftermiddag! PUSS


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0