tisdag 31 maj

2011-05-31 - 15:05:39
En bild från förra sommaren

...och bara ÅTTA dagar kvar i skolan! Halleluja! Orkar verkligen inte inte inte med skolan mer nu, så detta lov kommer väldigt lägligt för min del..
Jag kom precis hem från skolan och skall nu sätta mig och skriva klart en novell och en fördjuning om köket, kul. Jag kan säga att facebook och bloggen tycker mer om mig än hemkunskapsboken. Men vi får väl se vad dom säger när jag tagit mig ann dom! ..Men vad gör det när helgen helt plötsligt börjar på torsdag. peace

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv; haha, lungt Mike! :)

2011-05-31 - 22:08:11
URL: http://aandreamarkusson.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0