junihimlen

2011-06-14 - 22:18:59
.
Idag har jag klättrat i berg, klättrat under berg, promenerat och sprungit runt lite grann. En helt vanlig dag alltså.
Vi var på skolresa(om man nu kan kalla den det) med alla åttor till ett litet ställe på Tjörn vid namn Sundsby. Där fick vi gå en slinga genom skogen med lite olika "hinder" kan man väl kalla det... Mysigt.
När vi var hemma igen åkte jag ner till torget och tittade lite med Moa, Potus och Leo. Köpte ett par 5av 5 tosters skor. Ni får se dom imorgon dudes! fred ut.

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Haha, min son sitter bredvid mig och börjar skratta när han ser bilden! "Haha, titta mamma, hon är fyrkantig."



Det är knappt man vågar visa sig med honom offentligt :P

2011-06-16 - 07:36:39
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din E-postadress: (kommer ej att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0